Regulamin

Regulamin rezerwacji WILLA FEN w Karpaczu

W trosce o zapewnienie Państwu komfortowego pobytu w naszym obiekcie prosimy o zapoznanie się z regulaminem rezerwacji.

  1. Gwarancją rezerwacji jest wniesienie zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji.
  2. Zadatek można wpłacić przelewem na konto bankowe:
    Candela Arkadiusz Krakowiak
    ING Bank Śląski: 57 1050 1751 1000 0098 1119 8598 lub dokonać szybkich płatności online za pomocą Przelewy24, BLIK oraz karty płatniczej (VISA, MasterCard itp.).
  3. Po otrzymaniu zadatku, rezerwacja zostanie potwierdzona mailowo na adres podany w formularzu rezerwacyjnym.
  4. W przypadku chęci anulowania rezerwacji Klient zobowiązany jest poinformować obiekt w formie pisemnej.
    • Bezkosztowe odwołanie rezerwacji może nastąpić maksymalnie do 14 dni przed planowanym przyjazdem.
  5. W przypadku niestawienia się gościa w wyznaczonym terminie, obiekt obciąża gościa pełnym kosztem wynikającym z rezerwacji.
  6. Wszelkie reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres: info@willafen.pl, najpóźniej do 14 dni po zakończeniu pobytu.
  7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty jej złożenia.

Dane firmy:
Candela Arkadiusz Krakowiak
NIP: 6922370955
ul. Żołnierska 89, 58-562 Podgórzyn


REGULAMIN OBIEKTU – WILLA FEN

W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym obiekcie prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.


1. Postanowienia ogólne

  1. Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest manager obiektu.
  2. Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby.
  3. Doba hotelowa trwa od godz. 16.00 do godz. 11.00 dnia następnego.
  4. Śniadania wydawane są codziennie w godz. 8.00 – 10.00.
  5. Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój – przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

2. Przedłużenie pobytu

  1. Życzenia przedłużenia pobytu gość obiektu powinien zgłosić do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
    • Przedłużenie będzie możliwe w miarę istniejących możliwości.
    • Pozostanie w pokoju lub pozostawienie bagaży po godz. 12.00 w ostatnim dniu pobytu, nieuzgodnione z właścicielem, traktowane jest jako samowolne przedłużenie pobytu.
    • W takim przypadku obiekt naliczy opłatę za całą dobę zgodnie z obowiązującym cennikiem.
    • Samowolne przedłużenie pobytu nie gwarantuje dalszej możliwości zakwaterowania.

3. Zasady pobytu

  1. Gość obiektu nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin najmu.
  2. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju od godz. 7.00 do 22.00 wyłącznie za zgodą managera obiektu.
  3. Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin.

4. Obowiązki obiektu

  1. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
  • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym ochronę danych gościa,
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę,
  • wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa (lub w jego obecności – za jego zgodą).
  1. Obiekt świadczy następujące usługi:
  • udzielanie informacji związanych z pobytem,
  • bezpłatny, monitorowany parking,
  • bezpłatne Wi-Fi w pokojach i na terenie obiektu.

5. Odpowiedzialność

  1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych oraz przedmiotów o wartości naukowej lub artystycznej.
  2. W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
  3. Zachowanie gości i osób korzystających z usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych osób.
    • Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie naruszającej tę zasadę.
  4. Każdorazowo opuszczając pokój, gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.

6. Zakazy i ograniczenia

  1. W obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu i innych wyrobów tytoniowych (poza miejscem do tego wyznaczonym), a także zakaz używania zapalniczek, zapałek i innych źródeł ognia.
  • Za złamanie zakazu naliczona zostanie opłata za odświeżenie pokoju w wysokości 800 zł, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku.
  1. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy, osób z nim zakwaterowanych lub odwiedzających.
  • Wysokość odszkodowania ustalana jest indywidualnie.
  • Obiekt zastrzega sobie prawo obciążenia karty kredytowej gościa za szkody wykryte po jego wyjeździe.
  1. Ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych niebędących wyposażeniem pokoju (np. grzałek, żelazek).
  2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu gościa, przedmiotów w nim pozostawionych ani za zwierzęta, niezależnie od miejsca parkowania.

7. Przedmioty pozostawione

  1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju po wyjeździe będą:
  • odesłane na adres wskazany przez gościa (na jego koszt),
  • w przypadku braku dyspozycji – przechowywane przez 3 miesiące,
  • po tym okresie przekazane na cele społeczne, publiczne lub zutylizowane.

8. Zwierzęta i sprzęt sportowy

  1. W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.
  2. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz:
  • chodzenia w butach narciarskich i podobnych,
  • wnoszenia nart, desek snowboardowych, kijków i innych sprzętów do pokoi i na korytarze.

9. Opłata miejscowa

  1. Każda osoba przebywająca w obiekcie dłużej niż 24 godziny zobowiązana jest do uiszczenia opłaty miejscowej w wysokości 2,30 PLN za dobę, pobieranej na miejscu w formie gotówkowej.
Wykonanie: 
crossmenu