Regulamin rezerwacji WILLA FEN w Karpaczu
W trosce o zapewnienie Państwu komfortowego pobytu w naszym obiekcie prosimy o zapoznanie się z regulaminem rezerwacji.
- Gwarancją rezerwacji jest wniesienie zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji.
- Zadatek można wpłacić przelewem na konto bankowe:
Candela Arkadiusz Krakowiak
ING Bank Śląski: 57 1050 1751 1000 0098 1119 8598 lub dokonać szybkich płatności online za pomocą Przelewy24, BLIK oraz karty płatniczej (VISA, MasterCard itp.). - Po otrzymaniu zadatku, rezerwacja zostanie potwierdzona mailowo na adres podany w formularzu rezerwacyjnym.
- W przypadku chęci anulowania rezerwacji Klient zobowiązany jest poinformować obiekt w formie pisemnej.
- Bezkosztowe odwołanie rezerwacji może nastąpić maksymalnie do 14 dni przed planowanym przyjazdem.
- W przypadku niestawienia się gościa w wyznaczonym terminie, obiekt obciąża gościa pełnym kosztem wynikającym z rezerwacji.
- Wszelkie reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres: info@willafen.pl, najpóźniej do 14 dni po zakończeniu pobytu.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty jej złożenia.
Dane firmy:
Candela Arkadiusz Krakowiak
NIP: 6922370955
ul. Żołnierska 89, 58-562 Podgórzyn
REGULAMIN OBIEKTU – WILLA FEN
W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym obiekcie prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.
1. Postanowienia ogólne
- Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest manager obiektu.
- Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godz. 16.00 do godz. 11.00 dnia następnego.
- Śniadania wydawane są codziennie w godz. 8.00 – 10.00.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój – przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
2. Przedłużenie pobytu
- Życzenia przedłużenia pobytu gość obiektu powinien zgłosić do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Przedłużenie będzie możliwe w miarę istniejących możliwości.
- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie bagaży po godz. 12.00 w ostatnim dniu pobytu, nieuzgodnione z właścicielem, traktowane jest jako samowolne przedłużenie pobytu.
- W takim przypadku obiekt naliczy opłatę za całą dobę zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Samowolne przedłużenie pobytu nie gwarantuje dalszej możliwości zakwaterowania.
3. Zasady pobytu
- Gość obiektu nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin najmu.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju od godz. 7.00 do 22.00 wyłącznie za zgodą managera obiektu.
- Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin.
4. Obowiązki obiektu
- Obiekt ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym ochronę danych gościa,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa (lub w jego obecności – za jego zgodą).
- Obiekt świadczy następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem,
- bezpłatny, monitorowany parking,
- bezpłatne Wi-Fi w pokojach i na terenie obiektu.
5. Odpowiedzialność
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych oraz przedmiotów o wartości naukowej lub artystycznej.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych osób.
- Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie naruszającej tę zasadę.
- Każdorazowo opuszczając pokój, gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.
6. Zakazy i ograniczenia
- W obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu i innych wyrobów tytoniowych (poza miejscem do tego wyznaczonym), a także zakaz używania zapalniczek, zapałek i innych źródeł ognia.
- Za złamanie zakazu naliczona zostanie opłata za odświeżenie pokoju w wysokości 800 zł, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy, osób z nim zakwaterowanych lub odwiedzających.
- Wysokość odszkodowania ustalana jest indywidualnie.
- Obiekt zastrzega sobie prawo obciążenia karty kredytowej gościa za szkody wykryte po jego wyjeździe.
- Ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych niebędących wyposażeniem pokoju (np. grzałek, żelazek).
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu gościa, przedmiotów w nim pozostawionych ani za zwierzęta, niezależnie od miejsca parkowania.
7. Przedmioty pozostawione
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju po wyjeździe będą:
- odesłane na adres wskazany przez gościa (na jego koszt),
- w przypadku braku dyspozycji – przechowywane przez 3 miesiące,
- po tym okresie przekazane na cele społeczne, publiczne lub zutylizowane.
8. Zwierzęta i sprzęt sportowy
- W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.
- Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz:
- chodzenia w butach narciarskich i podobnych,
- wnoszenia nart, desek snowboardowych, kijków i innych sprzętów do pokoi i na korytarze.
9. Opłata miejscowa
- Każda osoba przebywająca w obiekcie dłużej niż 24 godziny zobowiązana jest do uiszczenia opłaty miejscowej w wysokości 2,30 PLN za dobę, pobieranej na miejscu w formie gotówkowej.